Network marketing yazılımı, kazanç dağılımları, referans sistemleri

Network Marketing Yazılımı


Özünde Sanallaştırma içeren farklı pazarlama teknikleri ile şirketlerin kendi imkânları yerine bireylere imkân sağlayarak ürünleri ve hizmetleri pazarlama yöntemidir.

Ürün veya hizmeti belirli niteliklerde çok katlı pazarlama teknikleri ile referans, organizasyon, ekip ve benzeri yapılar oluşturarak ekip liderlerini öne çıkararak kullanıcıların bir hiyerarşi içerisinde satış yaparak kâr elde etmelerini sağlayan, kullanıcılar arasında ekip ruhunu güçlendiren yapıdır.

Network Marketing yapılarında kullanıcıların referans olarak belirli derinliklere kazanç sağlayarak, yeni üye alımına ve ürün satışına her dönemde pozitif etkisi olmuştur.

Bu sistemlerin kurulmasında ve projenlendirilmesinde, danışmanlık hizmeti alınması, kurgulanması, planlanması ve çeşitli analizlere tabi tutulacak ciddi yapıların oluşturulması, ayrıca kullanıcı alışkanları baz alınarak daha iyi sonuçlar elde etmek için derinlik kazançları, ürün veya hizmetlerin fiyatlandırması ve süreleri gibi etkenleri her zaman en ince ayrıntısına kadar düşünülmelidir.

Network Marketin yazılımı noktasına gelindiği zaman ise; hitap edilecek platformları iyi seçmek, mobil için Android ve iOS uygulama, WEB sitesi için gerekli yönetim ve admin panelleri, admin yetkilendirmeleri, Kurumsal WEB tasarımları, genel sistemin tüm veritabanı yapısı ve kullanılacak teknolojilerin iyi belirlenmesi, hem maliyet açısından hem de projenin geleceği için çok önemlidir.

Mobil Uygulama alanında olmazsa olmaz özelliklerin belirlenmesi, belirli zamanlarda kullanıcılara bildirim gönderilmesi, görsel tasarıma ve kullanıcı alışkanlıklarına dikkat edilmesi sistemin tamamına büyük etki sağlar.

Network yapılarında kazanç dağılımlarının, referans kayıtlarının ve kullanıcılara sunulan hizmetlerin erişilebilirlik ve yüksek güvenlik içinde sunulması gereklidir.